7, 02.08.2012, Final results |
Racing Task with handicap |
DECS UT - SZIGTVAR - OROSHAZA - ERSEKCSA - HODMEZOV - CELESZAK |
Task length: 664,4km |
Maximum Points: 1000, Day factor = 1,000
|
# |
CN |
Pilot |
Country |
Glider |
Start |
Finish |
Time |
|
Speed |
|
Dist. |
Points |
Pen. |
1. |
10
|
Halász László |
MALÉV Repülőklub |
LS 10 18m |
12:16:21 |
17:21:58 |
05:05:37 |
|
130.4km/h |
|
664.4km |
1000 |
|
2. |
BX
|
Szabó Péter |
Alföldi Repülőklub |
Ventus 2cxa 18m |
12:16:18 |
17:24:41 |
05:08:23 |
|
129.3km/h |
|
664.4km |
985 |
|
3. |
HI
|
Verebélyi Zoltán |
MÁV Repülőklub |
Ventus 2cxT 18m |
12:24:19 |
17:38:05 |
05:13:46 |
|
127.1km/h |
|
664.4km |
955 |
|
4. |
PM
|
Tülkös János |
Alföldi Aeroclub |
LS 8 18m |
12:16:25 |
17:44:30 |
05:28:05 |
|
121.5km/h |
|
664.4km |
951 |
|
5. |
PB
|
Magyar István |
Opitz Nándor Repülőklub |
Ventus bT 16.6m |
12:14:00 |
17:48:58 |
05:34:58 |
|
119.0km/h |
|
664.4km |
921 |
|
6. |
GE
|
Kapuy László |
Műegyetemi SE |
Ventus 2cxT 18m |
12:18:52 |
17:42:45 |
05:23:53 |
|
123.1km/h |
|
664.4km |
903 |
|
7. |
RI
|
Basa Richárd |
MÁV Repülőklub |
ASG 29 E 18m |
12:24:45 |
17:49:02 |
05:24:17 |
|
122.9km/h |
|
664.4km |
901 |
|
8. |
AMI
|
Hársfalvi Péter |
Albatrosz Vitorlázó Egyesület |
ASG 29 E 18m |
12:14:36 |
17:40:32 |
05:25:56 |
|
122.3km/h |
|
664.4km |
893 |
|
9. |
BS
|
Bartolf Richárd |
MALÉV Repülőklub |
ASG 29 18m |
12:24:18 |
17:59:21 |
05:35:03 |
|
119.0km/h |
|
664.4km |
849 |
|
10. |
479
|
Gál Tamás |
Dunaferr Repülő Klub |
Ventus b 16.6m |
12:13:13 |
18:04:33 |
05:51:20 |
|
113.5km/h |
|
664.4km |
841 |
|
11. |
BB
|
Borkuti Béla |
Szolnoki Repülő Egyesület |
ASG 29 E 18m |
12:15:15 |
18:02:18 |
05:47:03 |
|
114.9km/h |
|
664.4km |
795 |
|
12. |
IX
|
Banó László |
Őcsényi Repülőklub |
Ventus cT 17.6m |
12:11:59 |
18:38:21 |
06:26:22 |
|
103.2km/h |
|
664.4km |
676 |
|
13. |
G6
|
Ősi Zsolt |
Opitz Nándor Repölőklub |
Ventus b 16.6m |
12:13:36 |
|
|
|
|
|
468.2km |
301 |
|
14. |
CJ
|
Pollerman Judit |
MALÉV Repülőklub |
LAK 17aT 18m |
12:20:14 |
|
|
|
|
|
453.9km |
281 |
|
IX - Késői logger leadás!
|